آقای حضرتی براي من هم يك سفارش با کد 6764مربوط به محصولات parymahدر تاریخ 1389/4/3 ثبت شده و در همان روز پیگیری شده که نوشته برای یکشنبه واریز میکند (حدود 6 روز پيش) ولي معلوم نيست كه چي شه.لطفا رسيدگي كنيد
کد متن: 1947
آقای حضرتی سفارش با کد 6480 مربوط به محصولات jensiat در تاریخ 1389/3/27 ثبت شده و در همان روز پیگیری شده که نوشته برای بار دوم به تماس پاسخ ندادند و این سفارش دو هفته است که به امان خدا رها شده . من برای فروشنده های کم کار بازاریابی نمیکنم اما گاهی سفارشی از طریق گوگل ثبت میشود.
کد متن: 1946
فروشنده محترم آقاي dadash2000 لطفا به شافرشات رسيدگي كنيد و اگر رسيدگي مي كنيد هر دفعه يه متن بزاريد كه ما بفهميم رسيدگي ميشه.
کد متن: 1945
با سلام و احترام جناب آقاي حضرتي سفارش 5509 حدود دو ماه است كه تحويل گرفته شده و مبلغ آن هم پرداخت شده است ولي هنوز هم در پنل من بصورت "منتظر تاييد" است و پورسانت آن محاسبه نشده است !! لطفا بررسي فرماييد.
کد متن: 1944
با سلام و احترام
جناب آقاي حضرتي سفارش حدود دو ماه است كه تحويل گرفته شده و مبلغ آن هم پرداخت شده است ولي هنوز هم در پنل من بصورت "منتظر تاييد" است و پوزسانت آن محاسبه نشده است !! لطفا بررسي فرماييد.
کد متن: 1943
سلام ، دوستان عزیز تمامی متنهای ثبت شده بررسی می شود ، لطفا" منتظر پاسخ کتبی نباشید و اجرای کاررامدنظرداشته باشید ! (درصورتی که مطلب مهمی باشد اجرای آن : دیریازودداره اماسوخت وسوزنداره!مطمئن باشید) چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد امد.افراد موفق هیچ وقت اجازه نمیدهند که شرایط ازارشان دهد.افرادی که زمان را در انتظار شرایط عالی از دست میدهند هرگز موفق نمیشوند.قانون زندگی , قانون باور است،خودمان راباورداشته باشیم!.باسپاس بی کران.
کد متن: 1942
با سلام جناب حضرتی سفارش 6987 بنده خرید شده اما در "قسمت در امد شما "(پورسانت)خالیست و پورسانتی تعلق نگرفته بررسی بفرماییید
کد متن: 1941
سلام. تعداد 13 عدد بنر حرفه ای و سبک برای محصولات زناشوئی در یک فایل زیپ. لینک دانلود: http://netshop.persiangig.com/other/pezeshki.zip
کد متن: 1940
اما در مورد اینکه گفتید مبلغ های بالا پورسانت بیشتری نیزدارند. باید بگم مگه چند درصد سفارشات از این محصولات به اصطلاح مبلغ بالا بفروش میرسد؟ بازاریابها خودشان شاهد هستند که بیش از 80 % این قبیل محصولات به انصراف ختم میشود. به هر حال مثالی که زدم گویای حقیقت است و بازاریاب ها خودشان قضاوت میکنند. هدف این بود واقعیت برای همه روشن شود. افزایش رتبه هم برای بنده مهم نیست چون برخی محصولاتم فقط در انحصار خودم هستند و از سایت های دیگر فروش خوبی دارم. موفق باشید
کد متن: 1939
قابل توجه آقای حضرتی: سلام این روش رتبه بندی را به هر کسی بگوئید اگر منطق داشته باشد قبول نمیکند یا خنده اش میگیرد . رتبه بندی فروشندگان باید بر اساس درصد سفارشات به فروش رفته باشد نه مجموع مبلغ سفارشات . مثال: فروشنده ای محصولی دارد با قیمت 10000 تومان این فروشنده موفق میشود از هر 10 سفارش 8 سفارش را به فروش برساند . فروشنده دیگری محصولی دارد با قیمت 100 هزار تومان . این فروشنده از هر 10 سفارش یک سفارش را به فروش منتهی میکند آیا چون مبلغ فروشش از فروشنده اولی بیشتر است باید رتبه بالاتری داشته باشد؟ هر وقت بازریاب ها به فروشندگان اعتراض داشتند شما میگفتید برای فروشنده های با رتبه بالاتر بازاریابی کنید این یعنی برای فروشنده ای که از 10 سفارش تنها یک سفارش را بفروش رسانده بازاریابی شود !!! در حال حاضر بنده که محصولاتم بیشترین درصد پورسانت را دارند و به سفارشات بصورت آنلاین رسیدگی میکنم و کمترین میزان انصرافی را دارد در رتبه 17 قرار دارم پس بهتر است بازاریاب ها برای بنده بازاریابی نکنند.
کد متن: 1938
ادامه 1937: ارتباط هاي ضربدري - اگر چندين سايت داريد، به يکديگر ارتباط دهيد و براي هر ارتباط، توضيحي تهيه و در سايتهاي خود قرار دهيد. از کلمات کليدي سايت خود در اين توضيحات استفاده کنيد.
اندازه فايلها را کوچک نگاه داريد - اگر از کد هاي جاوا اسکريپت يا DHTML استفاده مي کنيد، معمولا قبل از محتواي سايت شما، در بالاي صفحه قرار مي گيرند، جائي که براي موتورهاي جستجو مهم است و آنها به جاي رسيدن به اطلاعات سايت شما، با کدهاي برنامه مواجه مي شوند و رتبه شما کاهش مي يابد. براي کوچک نگاه داشتن اندازه فايلها، کدهاي برنامه را در صفحات جداگانه قرار دهيد و در صفحه اصلي include کنيد.
نتيجه :
يک طراحي ساده و تميز که به راحتي قابل بازديد باشد انجام دهيد. روي محتواي مناسب و جالب براي بازديد کننده که خوب نوشته شده است و کلمات کليدي سايت شما را شامل باشد، تمرکز کنيد. يک استراتژي مناسب با توجه به نکات بالا تدوين کنيد و شاهد افزايش چشم
گير ترافيک سايت خود باشيد
کد متن: 1937
ادامه متن 1936:
بازسازي ارتباطات شکسته (Broken Links) - اکثر موتورهاي جستجو اگر در سايت شما ارتباطات شکسته وجود داشته باشد، سايت شما را ليست نمي کنند. بازديد کنندگان هم از ديدن صفحات 404 error page دلخور مي شوند و سايت ديگري را کليک خواهند کرد. حتما سايت خود را قبل از کپي در اينترنت توسط سايت http://www.anybrowser.com/ کنترل کنيد.
صفحه ارتباط با سايت (Contact page) - برخي موتورهاي جستجو، مخصوصا Yahoo ، اگر آدرس پستي شما در سايت نباشد، سايت شما را ليست نمي کنند. حتما آدرس پستي را در سايت قرار دهيد، فقط قرار دادن آدرس صندوق پستي کافي نيست.
ارتباط متقابل - موتورهاي جستجو مخصوصا گوگل به تعدد ارتباط ها به سايت شما حساس هستند و آنرا در رتبه سايت شما اثر مي دهند. يک صفحه لينکستان بسازيد و به سايتهاي مشابه، نه رقيب، سايت خود ارتباط دهيد، مخصوصا سايتهائي که در موتورهاي جستجو رتبه خوبي دارند. از سايتهاي ديگر بخواهيد که به سايت شما ارتباط دهند. براي اينکه بدانيد از کدام سايتها به سايت شما ارتباط داده شده است، در موتور گوگل عبارت زير را جستجو کنيد :
link:www.yoursitename.com
کد متن: 1936
ادامه متن 1935: . تراکم کلمات کليدي - نسبت کلمات کليدي به ساير کلمات در يک صفحه را چگالي يا تراکم کلمات کليدي مي نامند. مثلا اگر شما 100 کلمه در يک صفحه داريد و سه عدد از آنها جزو کلمات کليدي سايت شما هستند، چگالي کلمات کليدي آن صفحه 3% است. سعي کنيد که چگالي حدود 3 تا 20 درصد براي کلمات کليدي مهم سايت خود را تنظيم کنيد. سايتهاي زير براي آناليز سايت شما در مورد تراکم کلمات مختلف، کمک مي کنند :
KeywordDensity.com
KeywordCount.com
2. کلمات کليدي در نام دامنه سايت شما - سعي کنيد يکي از مهم ترين کلمات کليدي سايت خود را در نام دامنه آن بگنجانيد. مثلا http://wwwsetmapi.com/ که کلمه setmapi در نام دامنه وجود دارد. اين مورد همچنين به مردم کمک مي کند که نام سايت شما را به خاطر بسپارند.
3. عنوان صفحه (Page Title) - يک عنوان توصيفي شامل 5 تا 8 کلمه که کلمات کليدي اصلي سايت شما را شامل باشند، انتخاب کنيد. عنوان، اولين چيزي است که مردم با آن در موتورهاي جستجو مواجه مي شوند. عنوان را با حرف بزرگ شروع کنيد و بقيه را با حروف کوچک بنويسيد. توجه کنيد که وجود کلمات فارسي با استاندارد يونيکد توسط موتور جستجوي گوگل شناسائي مي شود. مهمترين کلمات کليدي سايت خود را در ابتداي عنوان سايت خود قرار دهيد.
کد متن: 1935
نقش موتور هاي جستجو در بازاريابي اينترنتي و افزایش در آمد دوستان بازاریاب :هنوزموتورهاي جستجو بهترين ابزار براي جذب ترافيک به سايت شما هستند. دليل آن به خاطر هدفمند بودن جستجو در آنها است. شخصي که دنبال يک موضوع خاص و یا یک محصول است از جستجو در موتورها به سايت شما مي رسد. بسيار مهم است که سايت شما براي موتورهاي جستجو جذاب باشد چون باعث رتبه بهتر و ترافيک بيشتر و در نتيجه فروش بيشتر خواهد شد که هدف اصلي هر سايت است.
عوامل موفقیت:
- شناساندن و به نمایش گذاشتن نام سایت شما در سطحی بسیاروسیع.
- جذب مشتریان جدید.
- افزایش ترافیک (میزان بازدید کننده) وب سایت شما در نتیجه افزایش درآمد.
- شناسایی مراجعین دائمی به وب سایت.
- تبلیغات و پیشنهادات فروش.
- تبلیغات عمومی.
- بازاریابی برای محصولات.
- افزایش فروش الکترونیکی
حال به بررسی چند استراتژي مهم براي افزايش رتبه در موتورهاي جستجو که واقعا موثر میباشد میپردازیم:
کد متن: 1934
سلام. خواستم بپرسم ارسال سفارش به افغانستان ممکن است؟ اصلا ارسال سفارش به خارج کشور چه کشورهای همسایه چه جاهای دیگر امکان دارد؟!
کد متن: 1933
سلام
لطفا در صورت امکان سفارش 6745و6746 و 6462را بررسی بفرمایید چون فکر می کنم ارزش آن را دارد. ممنون از دقت نظر شما .پایدار باشید.
کد متن: 1932
خدمت مدیر محترم سایت و دوستان
سلام و عرض ارادت
به عنوان پیشنهاد ، آیا این امکان وجود دارد که جهت زیرمجموعه گیری بهتر و هدایت مستقیم بازاریابان جدید به صورت آسان و دقیق ، در صفحه اصلی قسمت کسب درآمد از بازاریابی را با رنگ یا طرح جذابتری مثل متحرک سازی تیتر نوشته ها ، از سایر قسمتها مشخص یا جدا فرمایید تا علاقه مندان به فعالیت در این سایت، به محض رویت صفحه اصلی سریع جذب و عضو شوند . ممنون
کد متن: 1931
سلام. در پاسخ متن 1930: جناب خیرمند عزیز ما تمام تلاش خود را نمودیم تا سفارش را برای ایشان ارسال کنیم و حتی قیمتی را که به ایشان دادیم بسیار نزدیک به قیمت خرید خودمان است ولی مثل اینکه مفت هم کالا به ایشان بدهیم باز هم میگویند گران است!!!!!!
کد متن: 1930
سلام آقای حضرتی
این چندمین باره که ازتون درخواست میکنم ولی با اینکه نوشته شما شما پیام من رو خوندید ولی حتی یه جواب هم به من ندادید تا دل خوش باشم به این که مدیریت سایت به فکر کاربرانش هست.
چند روز پیش یه سفارش داشتم به مبلغ 1450000 تومان
بعد از چند روز فروشنده محترم یادداشت گذاشتن که با خریدار صحبت کردن و چون 100 عدد عطر قلمی بوده و قیمت هر عدد 14500 بوده با خریدار توافق کردند که چون عمده بوده از قرار 4500 براشون حساب کنند.
اولین نکتش اینجاست
که چجوری میشه مبلغ 1 میلیون از یک میلیون و چهارصد هزار تومان رو تخفیف داد؟
حتی اگر عمده باشه؟
و اینکه بعد از چند روز یادداشت گذاشتند که خریدار قیمت رو مناسب نمیبنند.
ممنون میشم اینبار یه پیگیری بکنید و خواهشا اینبار جواب بهم بدید تا بدونم.
پیشاپیش ازتون ممنونم و آرزوی موفقیت میکنم.
کد سفارش مربوطه هم 6789 بوده.
منتظر پیگیری و پاسخ شما هستم و امیدوارم که اینبار حداقل یه چواب بهم بدید.
کد متن: 1929
سلام ، آقا فرزاد شماره سفارشات رو ذکرنفرمودین !؟ تاپیگیری بشه !.وآقای حسین دیری سفارش مربوطه به دلیل احتمال خریدمشتری رد نشده بود که امروز رد سفارش گردید!قراربودجهت دریافت نمونه (ارسال ازجانب ما)تماس بگیرند که این امر تحقق نپذیرفت ! درضمن دریادداشت ذکر شده بود که ایشان همکار می باشند! متاسفانه همکارهای ما بیشتر جهت اطلاعات بیشتر سفارش ثبت می نمایند تا خرید ! .باسپاس بی کران.
کد متن: 1928