ستمپی

جستجو در تالار گفتگو

متن
کاربر

روز

ماه

سال

مرتب سازی بر اساس

   

گروهها:

مناسبتهای تاریخی

سایر مباحث روزانه

ایده پردازی

همکاری بیشتر و حضوری با ستمپی !

محصولات دانلودی

کلمات کلیدی

نظر،انتقاد،پیشنهاد

شکایت ، گزارش هرگونه تخلف در ستمپی

معرفی برترین میزبانی از لحاظ امنیت و سرعت و قیمت و کیفیت

مجوزها و امکانات اخذ شده

گزارش هرگونه مشکل مرتبط با ستمپی

رتبه سایت ، رتبه فروشنده ، رتبه بازاریاب

امکانات و کارائیهای بخشهای مختلف ستمپی

ثبت سفارش سرکاری و مزاحم ، متاسفانه !.

هدیه به بازاریابها و سایر اعضای سایت

سایر روشهای کسب درآمد

راهکارهای افزايش فروش

غیر فعال شدن محصولات

ثبت سفارش جدید توسط فروشنده

پرداخت آنلاین

بررسی و ارزیابی کالاها،فروشندها،قیمتها،پورسانتها

تبلیغات خارج از اینترنت ، تلفنی ، حضوری و ...

کسب درآمد از طریق وبلاگ و سایت

یادداشت گذاری برای سفارشات

کسب درآمد از طریق جذب تولید کننده و فروشنده معتبر

کسب درآمد از طریق ثبت خبر و مقاله

کسب درآمد از طریق جذب تبلیغات بنر و لینک ، سایتهای ایرانی

اعطای نمایندگی قبول آگهی در ایستگاه آگهی ستمپی

برداشتها و واریزها،درآمدها و هزینه ها

ارتباط با اعضا ، تالار گفتگو

مسابقات ، رقابت

ویرایش مشخصات ، پیامک و ایمیل فعال سازی

زیر مجموعه ها ، گروه بازاریابی

طریقه ارسال ایمیل ، ایمیل مارکتینگ

سایت رایگان و هوشمند ، پارک دامین

کدهاي اختصاصي،کدهای شگفت انگیز،لینکهای بازاریابی

تالار گفتمان ستمپی، مکان مناسبی است تا شما اعضای سایت بتوانید تجربیات خود را در اختیار یکدیگر قرار دهید و موجب ارتقای سطح دانش و کسب و کار اینترنتی خود شوید.

تعداد متنها: 2326
...
31
...

مهدي شاه سمندي  (19:02   1389/3/3)

با سلام به همه دوستان!! اقای حضرتی!!! لینک بنرهای جناب علیدوست کجا رفتن؟؟؟ هرچی میگردم تو سایت پیدا نمیکنم!!!! ضمنا آیا فکر نمیکنید از زمان اضافه شدن مسابقات جدید(که خوب هم هست)،سایت دچار نوعی بی نظمی و شلوغی شده مثلا الان بنرهای آقای علیدوست و سایر فروشنده ها نیست !!!!پخش مسابقاتتون و کدها و ....حسابی شلوغ پلوغ شده و باعث بی نظمی شده ،البته این نظر من هست ،نظرات سایر دوستان را نمیدونم!!!!! آقای حضرتی میشه امکانی بزارید که در قسمت کدهای اختصاصی یا لینکهای بازاریابی محصولات به همراه عکس یا بنر و توضیحات مختصر به همراه کد اختصاصی هر فرد باشه که بشه دسته بندی و مجموعه و زیر مجموعه و تعداد محصولات را به دلخواه انتخاب کرد و سپس بصورت اتوماتیک کد اسکریپت اونو دریافت کرد!!مثل سایتهای مشابه و قدیمی در سیستم فروش محصولات مثلا :ایران....م...س.... که اگه بتونید چنین امکانی را بزارید هم فروش بالا میره و هم اینکار کار حرفه ای و بسیار خوبی خواهد بود ،خودم را مثال میزنم و بدون رودربایستی میگم که اصلا حال نوشتن کدها و کلمات و ساختن بنر و عکس و لینک کردن را ندارم (با اينكه دانش اون را هم دارم)و اگر هم داشته باشم فرصت اونو ندارم و غیر از خودم وای به حال بقیه که مطمئنم خیلی از همین اعضای این سایت نمی دونند چیکار کنند و با عرض معذرت گنگ و گیج میشند خصوصا الان که مثلا محصولات اقای علیدوست به چند دسته تقسیم شده!!!!

کد متن: 1743



حامد حضرتي  (16:19   1389/3/3)

باسلام ، ازدوستان عزیز خواهشمندیم صفحه سایر فرصتهای ویژه (مسابقات) رانیزبازدید نمایند ! برای یکی از فرصتها تا کنون رکوردی ثبت نشده است !؟ . یک بازاریاب فعال،علاوه برپورسانتهای مربوطه،می تواندماهیانه برنده حداقل سه عدد ربع سکه شود ! !! (ماشین و ... ) دوستانی که توقع ایجاد فرصت های بیشتری رادارند !!! توجه نمایند : می بایست تاثیر گذارتر عمل نمائید تا ما نیز به پشتوانه شما عزیزان تعداد فرصتها و درنتیجه جوایز راافزایش دهیم ! بی شک شما درقوی تر ساختن این چرخه بسیار موثر خواهید بود!منتظر حظورگرمترتان هستیم!.باسپاس بی کران.

کد متن: 1742



حامد حضرتي  (12:23   1389/3/3)

باسلام ، توضیحات تکمیلی راجع به كد معرفی محصول یک ویا چند فروشنده خاص همراه با کد بازاریابی شخص : www.setmapi.com/sellerlink.aspx?user_name=toosbazar,safetyshoe,parymah&rgm=hamed62 البته به جاي hamed62
مي توانيد كدكاربري خودرا و به جايtoosbazar,satcoiran,safetyshoe ,... مي توانيد كد فروشنده مربوطه را قراردهيد. (تبلیغات ، بازاریابی ، فروشنده ،من می خوام برای یک فروشنده تبلیغات بدم ، کد اختصاصی برای تبلیغات ). باسپاس بی کران.

کد متن: 1741



نيلوفر لشكري  (10:10   1389/3/3)

سلام به همه دوستان خوب.
راستش من چند وقتي هست كه براي ستمپي تبليغ مي كنم.ولي فروشي ندارم.
طرق مختلف رو هم امتحان كردم ولي فايده اي نداشته.راستش كمي دلسرد شدم.اگر كمي راهنماييم كنيد تا من هم بتونم محصولاتي رو بفروش برسونم ممنون مي شم.

کد متن: 1740



فرزاد غياثوند  (03:16   1389/3/3)

رقابت سالم در کار میـتـواند مبارزه ای برای ارتقاء کیفیت باشد
رقیـبانـتـان را دوستان خـود بدانید، چون آنها هم در کارتان با شما سهیم هستند تـصور کـنید کـه در کـل جــهان فقط یک نانوا وجود داشته باشد و همین یک نفر برای هـمه ی مردم دنیا نان بپزد. تصورش غیرممکن است…تصور اینکه این نانوا بتواند همه ی مشتریانش را در سرتاسر جهان راضی و خوشنود نگاه دارد هم غیر ممکن است. امادوستان زیادی هستند که فکر می کنند رقابت برایشان زیان آور است و رقیبانشان را دشمن خود می دانند.اما برخلاف این تصور، یک رقابت سالم، ارزش کار و بازار را افزایش می دهدرقابت به ما کمک می کند به سمت پیشرفت و ترقی گام برداریم و تنها راه باقی ماندن در یک محیط رقابتی سلامت و کیفیت کار است .زندگی کنید و بگذارید بقیه هم زندگی کنند. اگر از این قانون پیروی کنیم، خواهیم توانست از رقابت لذت ببریم و رقبای خود را مثل اعضای خانواده مان قلمداد کنیم. ما، رقبایمان و مشتریانمان همه اعضای یک خانواده هستیم، از اینرو باید به فکر هم باشیم.به امید موفقیت همه دوستان

کد متن: 1739



فرزاد غياثوند  (03:04   1389/3/3)

با سلام به همه دوستان و ممنون از فروشندگان و مدیریت سایت ستمپی که رقابتی سالم در سایت بوجود اوردند البته حرف همیشگی همه دوستان بازرایاب توجه به روند سریعتر رسیدگی به سفارشات فراموش نگردد با تشکر

کد متن: 1738



حسین فرهادپور  (21:29   1389/3/2)

این بنر 200 کیلو بایتی هم در کندی لود شدن صفحات سایت بی تاثیر نیست http://www.setmapi.com/images/setmapi.gif

کد متن: 1737



حسین فرهادپور  (21:25   1389/3/2)

سلام . با توجه به اینکه بیشتر کاربران از طریق دیال آپ به اینترنت متصل میشوند صورت باز شدن صفحات سایت ستمپی بسیار کند است و البته در مورد اینترنت پرسرعت هم همینطور است. لطفا رسیدگی شود. تشکر

کد متن: 1736



حامد حضرتي  (19:49   1389/3/2)

با سلام ، جناب غیاثوند همه فرصتهای جاری مدنظرمی باشند ! زیرا عادلانه تر می باشد.درضمن به درخواست چند تن ازدوستان، امکانات دیگری نیز فراهم شد ، ازاین پس می توانید بادرج آدرس دیل وبا کم و زیاد کردن فروشنده برای کلیه محصولات فروشندگان خاصی بازاریابی نمائید،مثال :
http://setmapi.com/sellerlink.aspx?user_name=alidoost,tb_adults,tb_hakim,toosbazar,tb_barghi,tb_rayehe,satcoiran بااستفاده ازکاما (,) می توانید فروشندگان بیشتری راواردگروه محصولات خود نمائید !فقط کافیست کاربری فروشنده مد نظررابه آخر این آدرس اضافه نمائید،( , فراموش نشود!).باسپاس بی کران.

کد متن: 1735



فرزاد غياثوند  (15:56   1389/3/2)

با سلام جناب حضرتی کدام فرصت ها؟ لطفا با ذکر نام فروشنده مشخص بفرمایید تا بعدا شبه ای بوجود نیاید با تشکر

کد متن: 1734



حامد حضرتي  (15:42   1389/3/2)

باسلام ، بنا به درخواست دوستان عزیز برندگان فرصتهای اخیر براساس مجموع فروش خواهدبود.باسپاس بی کران.

کد متن: 1733



فرزاد غياثوند  (17:22   1389/3/1)

ادامه متن 1732:از طرف دیگر ما باید موضوع تبلیغ در اینترنت را با موضوع اینترنت در تبلیغات را از هم جدا کنیم. اینترنت یک سکو یا اصطلاحا یک Platform دایماً در حال تغییر و تحول است. آنچه هفت هشت سال پیش (منظورم در اینجا همان بنرهای اولیه Banners است) می توانست مخاطبین بسیاری را بخاطر ارضای حس کنجکاوی شان به نوعی وادار به کلیک کردن آگهی‌های رنگ و وارنگ آن زمان کند، امروزه با بکاربردن انواع و اقسام ترفند ها، آنقدرها سهل و آسان و امکان‌پذیر نیست. ما در این گرداب گسترده گیتی که هر لحظه دارد ما را به درون خود بیشتر و بیشتر می کشاند باید با سرعت و حرفه ای گری خاص، با استفاده از تمام ابزارهایی که در اختیار داریم به بازاریابی کالا و خدماتمان بپردازیم. به عقیده من اولین گام برای تجارت الکترونیک، بازاریابی الکترونیکی است.
بحث دیگر تبلیغ در اینترنت این بحث مهم است برای آنها که آگهی دهنده هستند که تبلیغات در اینترنت می تواند ترافیک سایتشان را بالا ببرد. اگر ترافیکی برای سایتتان - که دارد محصول یا خدماتی را عرضه می‌کند - نداشته باشید نمی توانید انتظار داشته باشید که خریداری در میان بازدید کنندگانتان وجود دارد. همه بازدید کنندگان از سایت شما قرار نیست که مشتری شما شوند. شما ۸۰ در صد از بازدید کنندگان سایتتان را بدون هیچ دلیل قانع کننده ای یعنی به هر علتی که می خواهد باشد از دست می دهد. آنها برای یکبار به سایتتان می آیند و می روند چون شما آنجایی نبوده اید که آنها به دنبالش می گشتند.

کد متن: 1732



فرزاد غياثوند  (17:21   1389/3/1)

با سلام به همه دوستان. وقتی از تبلیغ صحبت می کنیم، یعنی داریم از ابزاری بسیار قوی و موثر در بازاریابی صحبت می کنیم. وقتی ما تبلیغ می کنیم یعنی داریم مردم را از محصول یا خدماتی که داریم آگاه می سازیم. یعنی داریم بازاریابی می کنیم، یا به عبارت دیگر داریم به مخاطبین هدفمان - که قبلا باید آنها را شناسایی کرده باشیم - کمک می کنیم که برای پاسخگویی به نیازهایشان محصول یا خدمات ما را پیدا کنند و در مورد آن محصول یا خدمات مورد نظر ما، اطلاعات بیشتری داشته باشند، آن را امتحان کنند و در نهایت مشتری ما شوند. در حال حاضر، مردم در سرتاسر دنیا از تبلیغات بیزار شده اند، فرقی نمی‌کند که این تبلیغ کجا باشد، هر جا که باشد مردم سعی می‌کنند چشم و ذهن خودشان را به گونه ای عادت دهند که تبلیغات را نبینند و همین کار ما را در این صنعت دشوار می کند. اما اگر ما بتوانیم هدف اصلی از بازاریابی و تبلیغ را از یاد نبریم یعنی «کمک کردن به مشتری احتمالی در یافتن و پیدا کردن محصول یا خدماتی که می تواند نیاز واقعی او را پاسخ دهد و زندگی بهتری را برای او فراهم سازد» می توانیم با استفاده از مثلا واژه های طلایی چون «رایگان» و «شما» در متن آگهی هایمان نظر آنها را به خودمان و محصول و خدماتی که می خواهیم ارایه کنیم جلب کنیم. ما بر روی اینترنت زمان کوتاهی برای اثر گذاری روی مخاطبینمان داریم. اگر توانستیم در این زمان کوتاه، توجه آنها را به خودمان جلب کنیم می توانیم موفق شویم.

کد متن: 1731



حامد حضرتی  (13:02   1389/3/1)

باسلام ، درحال بررسی می باشیم ، درصورت لزوم اعمال خواهد شد ! درحال حاضر کدهای مشابهی وجود دارد!.باسپاس بی کران.

کد متن: 1730



محمود مرادی گمش تپه  (12:31   1389/3/1)

مدیر محترم سایت
آقای حضرتی سلام
آیا براتان امکان دارد مثل یکی از سایت های همکارتان امکاناتی طراحی بفرمایید که بتوان با گروه بندی نام محصولات یا فروشنده از هر کدام تعداد خاصی محصول را انتخاب کرد و کد آنرا در ستون کناری وبلاگ ها گذاشت تا ضمن ثابت بودن نام محصولات انتخابی در ستون کناری وبلاگ ها با رنگ و فونت متناسب عملا امکان تبلیغ متنی بیش از 200محصول و خیلی بیشتر تنها با قرار دادن کدها در سایز مختلف انتخابی، میزان فروش محصولات و درآمد بازاریابها افزایش یابد . با احترامات همیشگی

کد متن: 1729



حامد حضرتي  (14:11   1389/2/30)

دوستان عزيز جهت تبليغات فروشنده اي خاص مي توانيد واژه ذيل رادربخش جستجوي اتاق گفتگو وارد نمائيد و كدوراهنمائي مربوطه رامشاهده نمائيد: كد معرفی محصول یک فروشنده خاص (انتهاي صفحه › جستجوي متن دراتاق گفتگو › کل یا بخشی از متن› درج دركادرمربوطه › : كدمعرفي محصول يك فروشنده خاص › كليك روي جستجوي سايرمتنها› استفاده ازمتنهاي يافته شده› موفق وپيروزباشيد.) .باسپاس بي كران.

کد متن: 1728



خانم مهندس كيا  (13:55   1389/2/30)

باسلام و عرض ادب
حضور دوستان عزيز و بازارياب
احتراما بنا به مصلحت و برای بهینه شدن فروش و همکاری بیشتر دوستان بازاریاب و مجموعه سرکار خانم هستی از کار برکنار شده و سرکار خانم پرتو فروشنده ساتکو معرفی می گردند...
لذا از شما عزیزان بازاریاب خواهشمندم موارد مطروحه و یا بهتر و یا بدتر شدن کار را مستقیما به اینجانب اطلاع دهید
با تشکر مومنی

کد متن: 1727



حامد حضرتي  (13:47   1389/2/30)

باسلام مشكل رفع شد.بفرمائيدازلينك مربوطه استفاده نمايند و رمزمحرمانه خودرادريافت نمايند.باسپاس بي كران.

کد متن: 1726



كبري احمدي  (13:36   1389/2/30)

من توي ست مپي ثبت نام كردم ولي يه ايميل برام اومد كه نوشته بود شما بعد از يك ماه وارد سيستم شديد واگر .......... حذف مي شويد و ايميل فعال سازي نيومد 500 تومان اوليه هم واريز نشد و براي رمز محرمانه هم كه زدم گفت سيستم با مشكل مواجه شده و نوشته كاربر غير فعال ضمنا شماره حساب هم ازم نخواست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکی از زیر مجموعه هام واسم ایمیل زده واین متن رو فرستاده مشکل از کجاست؟؟؟؟؟؟؟

کد متن: 1725



حامد حضرتي  (12:05   1389/2/30)

باسلام دوستان عزيز كفش هاي ايمني به كاربري safetyshoe انتقال داده شد ! اميدوارم بازاريابي دراين مورد هدفمند تر شود.باسپاس بي كران.

کد متن: 1724


...
31
...

ثبت متن در تالار گفتگو

انتخاب موضوع

تیتر

متن

کد امنیتی

 

 

4