ستمپی

جستجو در تالار گفتگو

متن
کاربر

روز

ماه

سال

مرتب سازی بر اساس

   

گروهها:

بنرهای محصولات

مناسبتهای تاریخی

سایر مباحث روزانه

ایده پردازی

همکاری بیشتر و حضوری با ستمپی !

محصولات دانلودی

کلمات کلیدی

نظر،انتقاد،پیشنهاد

شکایت ، گزارش هرگونه تخلف در ستمپی

معرفی برترین میزبانی از لحاظ امنیت و سرعت و قیمت و کیفیت

مجوزها و امکانات اخذ شده

گزارش هرگونه مشکل مرتبط با ستمپی

رتبه سایت ، رتبه فروشنده ، رتبه بازاریاب

امکانات و کارائیهای بخشهای مختلف ستمپی

ثبت سفارش سرکاری و مزاحم ، متاسفانه !.

هدیه به بازاریابها و سایر اعضای سایت

سایر روشهای کسب درآمد

راهکارهای افزايش فروش

غیر فعال شدن محصولات

ثبت سفارش جدید توسط فروشنده

پرداخت آنلاین

بررسی و ارزیابی کالاها،فروشندها،قیمتها،پورسانتها

تبلیغات خارج از اینترنت ، تلفنی ، حضوری و ...

کسب درآمد از طریق وبلاگ و سایت

یادداشت گذاری برای سفارشات

کسب درآمد از طریق جذب تولید کننده و فروشنده معتبر

کسب درآمد از طریق ثبت خبر و مقاله

کسب درآمد از طریق جذب تبلیغات بنر و لینک ، سایتهای ایرانی

اعطای نمایندگی قبول آگهی در ایستگاه آگهی ستمپی

برداشتها و واریزها،درآمدها و هزینه ها

ارتباط با اعضا ، تالار گفتگو

مسابقات ، رقابت

ویرایش مشخصات ، پیامک و ایمیل فعال سازی

زیر مجموعه ها ، گروه بازاریابی

طریقه ارسال ایمیل ، ایمیل مارکتینگ

سایت رایگان و هوشمند ، پارک دامین

کدهاي اختصاصي،کدهای شگفت انگیز،لینکهای بازاریابی

تالار گفتمان ستمپی، مکان مناسبی است تا شما اعضای سایت بتوانید تجربیات خود را در اختیار یکدیگر قرار دهید و موجب ارتقای سطح دانش و کسب و کار اینترنتی خود شوید.

تعداد متنها: 2329
...
34
...

امید فهیمی  (13:24   1389/2/25)

با سلام خدمت مدیریت محترم سایت آقای حضرتی پس از مدتها که رسیدگی به سفارشات در این بسیار بسیار عالی و دقیق شده بود متاسفانه شاهد این قضیه هستیم که مجددا سایت به روال گذشته بازگشته و رسیدگی به سفارشات با سرعت بسیار پایینی صورت می گیرد . ****به امیدی آن روز که رسیدگی آنلاین شود ****موفق و پیروز باشید . فهیمی

کد متن: 1686



خانم مهندس هستي  (12:16   1389/2/25)

سلام جناب آقای حضرتی خوبید؟ یه چند وقتی نبودید دلمون واسه نصیحتاتون تنگ شده یه سری هم به ما بزنید ببینید اینجا چه خبره ه ه ه !!!!

کد متن: 1685



مهندس هستي  (12:06   1389/2/25)

والا آقای شاهسمندی فقط خانم کیا ناراضی نیستند منم خیلی از دستتون گله مندم چون شما همه حرفاتون با تندی و به صورت تهمت آمیز میزنید چرا؟ می دونید که با هر کس باید مثل خودش رفتار کرد , شما 1 بار هم دوستانه مشکلاتتون رو یا صحبت هاتونو بروز نکردید و من نمیدونم چرا بازاریاب های آقا با ما خانم ها دارن لج بازی می کنند ما داریم کار خودمون رو به نحو احسنت انجام می دیم و مطمئن باشید من خودم شخصا از رد کردن مشتری هایی که منصرف شده اند خیلی زجر می برم چون می دونم بازاریاب های عزیز هم واسه جلب مشتری خیلی تلاش می کنند پس هر کس باید با وجدان خودش کار بکنه , یه کسی اگه بخواد با تمام بی اهمیتی و بی مسئولیتی کار بکنه پس همون بهتر که کار نکنه .

کد متن: 1684



خانم مهندس كيا  (12:06   1389/2/25)

اقای شاهسمندی این که من در کارم کمکاری نداشته ام شکی نیست وجملات شما رو به خودم نگرفتم اگر این طور بود که.......... من خودم رو جای اون شخص گذاشتم و ناراحت شدم به هر حال اگر انسان باشیم با وجدان خودمون طرفیم در ضمن این اتاق, اتاق گفتگو هست نه اتاق کلکل و لجبازی و سو تفاهم های بی مورد .

کد متن: 1683



مهدي شاه سمندي  (11:52   1389/2/25)

خانم مهندس کیای عزیز !!!!! توجه شما را به جمله ای که قبلا گفتم جلب میکنم ....فقط با دقت بخونید....همین....:(اگه کسی کارشو درست انجام داده باشه نباید به خودش بگیره و عصبانی بشه و به قول قدیمیها : طلا كه پاكه چه منتش به خاكه !!!!)

کد متن: 1682



خانم مهندس كيا  (10:16   1389/2/25)

سلام اقای شاهسمندی : این جملاتی که خاموش است , با دکتر مشورتمی کنند و غیره... هر جی به مرغ پخته گفتم نخندید دلیلش رو می شه بگید , ما فروشندگان به اندازه کافی پیگیری میکنیم نمی دونم چه دلیلی بنویسیم که برای شما یکی قانع کننده باشه و این مرغ پخته شما خنده اش نگیره !!!1 و خیلی دوست دارم جناب اقای علیدوست یه جلسه ای واسه فروشنده های دیگه بزارند ببینیم که چه جوری یه دونه مشتری هم رد نمیشه و این واسه ما فروشنده ها خیلی جالبببببببببببببببه!!!!!
و از مدیر سایت خوبمان جناب آقای حضرتی ممنونیم که همیشه قضاوتشان عالیه و در ضمن به قول خودتان طلا که پاکه چه منتش به خاکه ؟؟؟ و ضمننا مشتری واقعی وجود نداره ما تاییدش بکنیم . با سپاس , روزتون بخیر ....

کد متن: 1681



امین تختی نژاد  (21:44   1389/2/24)

آقای رامین کوچک سایتی که شما معرفی کردی برای من باز نشد.ممنون

کد متن: 1680



امین تختی نژاد  (21:38   1389/2/24)

با سلام...مسابقه جناب علیدوست به پایان رسید .... جوایز کی اهدا میشود ؟

کد متن: 1679



حسین فرهادپور  (19:23   1389/2/24)

سفارش با کد 4680 بعلت جواب ندادن به تماس انصراف خورده. تماس گرفتم گفتند سفارش مربوط به دوست ایشان بوده و دوباره با نام و آدرس خودشان سفارش دادند!

کد متن: 1678



فرزاد غياثوند  (18:38   1389/2/24)

ادامه متن1677 :این افراد هیچ وقت از انتقاد و مشاوره دیگران به نفع خود استفاده نمی کنند و اعتماد به نفس کاذب آنها باعث عدم رسیدن به آن چه واقعا می توانستند باشند می شود ، آن ها انتقاد را ابزاری می دانند که افراد کم بین و حسود برای خراب کردن موقعیت وی به کار می برند و مدعیست که هیچ یک از منتقدین نمی توانند موقعیت و شرایطی را که او برای انجام کار دارد به درستی درک کنند و به قول معروف از بیرون گود شعار می دهند.
این افراد در نظر دیگران اشخاصی بی ظرفیت، پرخاشگر و غیرمنطقی هستند که نه توانایی انجام کار را به خوبی دارند و نه اینکه می توانند مشکلات را بدون چالش از بین ببرند.

کد متن: 1677



فرزاد غياثوند  (18:36   1389/2/24)

ادامه متن 1676: این افراد انتقادکنندگان را دوستانی مهربان می دانند که با اشاره به خطاها و اشتباهات، باعث پیشرفت و موفقیت خواهند شد. آن ها به راحتی به انتقادات دیگران گوش فرا می دهند ، جلسه پرسش و پاسخ را در کمال متانت و آرامش به کنترل می گیرند و با روی خوش به سوالات و ابهامات پاسخ می دهند و سوء تفاهم ها را به راحتی از میان بر می دارند. آن ها درخلوت خود ساعت ها در انتقادات غرق می شوند، تمام وجوه آن ها را در نظر می گیرند و در آخر از آن استفاده ای کاملا بهینه می نمایند، هدف آن ها رسیدن به معنای واقعی موفقیت است، نه انجام ظاهری کار.
افراد منفی گرا از زمین و زمان گله دارند، به هر چیز شکاکند و همه کس را دروغگو می داند.
به هر اتفاقی بدبینند و باورهای منفی خود را به اندازه چندین برابر به تصویر می کشند. آنها به شدت از انتقاد و انتقادگر فراریند، معتقدند که موقعیت فعلی آن ها نشان دهنده این است که هیچ وقت در کارشان اشتباه نمی کنند و هر کاری را که انجام داده اند درست ترین و بهترین بوده است. افراد بدبین تحمل شنیدن انتقاد دیگران را ندارند و معمولا جلسات پرسش و پاسخ را به چالش و درگیری می کشانند که این امر خود عامل کاهنده ای درخصوص اعتبار و شخصیت فرد در نظر مخاطبین می باشد و شخص بدبین بی توجه به آن علیرغم این که نتوانسته نظر دیگران (هرچند اشتباه) را در مورد عملکرد خود مساعد سازد، با پرخاش و درگیری باعث تضعیف افکار عمومی در رابطه با شخصیت و رفتار خود هم می شود.

کد متن: 1676



فرزاد غياثوند  (18:33   1389/2/24)

با سلام به دوست عزیز جناب شاه سمندی وممنون از هم نظر بودن حال در این مطلب میخوام درباره انتقاد پذیر بودن و مزایای ان بنویسم :تا به حال با انتقادی که دیگران در مورد شما کرده اند خلوت کرده اید؟ به انتقاد از چه زاویه ای می نگرید؟ نابود کننده یا سازنده؟ از آن می هراسید یا با آغوش باز پذیرای آن هستید... تا به حال حق را به انتقاد گر داده اید یا با چوب و چماق دنبال او گذاشته اید؟ می توانید از انتقاد به عنوان بالی برای رسیدن به اوج استفاده کنید یا آن را ابزاری مزاحم زایده حسادت و حس کم بینی افراد دور و بر خود می دانید؟
در این جا به برداشت ذهنی دسته از افراد: مثبت گرا و منفی گرا نسبت به انتقاد دیگران نگاهی می کنیم، امیدوارم با تحلیل اجمالی این دو، به خوبی روشن شود که انتقاد پله ای است طلایی برای رسیدن به اهداف با معنای واقعی...
اصولا افراد مثبت گرا،به واسطه داشتن احساس خوشایند و دید خوش بینانه نسبت به زندگی و آفریده های آن، دارای اعتماد به نفسی منطقی هستند که آن ها را از باور اظهار نظرات منفی و باز دارنده دیگران به دور می دارد و تنها نکات سازنده و واقعی انتقادات است که در آن ها اثر گذاشته و تغییرشان می دهد.
این افراد در هر زمان از انجام اهداف و برنامه های خود، مشتاقانه جویای شنیدن اظهارنظر و انتقاد اطرافیان هستند، آن ها معتقدند که دیگران با مطرح کردن نظرات و پیشنهادات یا هرگونه انتقاد خود سعی بر بهتر کردن برنامه ها دارند.

کد متن: 1675



عليرضا راحت  (18:12   1389/2/24)

اگه آقای حضرتی هم لطف کنن و محصولات رو بر اساس فروشنده جدا کنند (همانند سایتهای مشابه) خیلی میتونه کمک کنه. اینجوری هر بازاریاب با فروشنده ای که بهش اعتماد داره کار میکنه و این مشکلات پیش نمیاد.

کد متن: 1674



عليرضا راحت  (18:05   1389/2/24)

بهترین راه اینه که محصولات فروشنده های که به نظرتون کارشون رو درست انجام نمیدن رو از سایت و وبلاگتون حذف کنید. من الان چند وقتی هست که دیگه برای فروشنده هایی که مشکوک بودم بهشون بازاریابی نمیکنم. فقط برای فروشنده های معتبر بازاریابی کنید! وگرنه من حدودا 20 سفارش برای فروشنده ای که شما نام بردید جمع کرده بودم که هیچ کدومشون ( واقعا جدی دارم میگم! هیچکدومشون!!!) تایید نشدن! با بهونه های تکراری و ... حذف شدن الان پرینت اسکرین صفحه خرید نشده ها رو هم دارم برای تایید حرفهام! آخه شما خودتون حساب کنید چجوری ممکنه از 20 سفارش هیچکدوم خرید نشه!؟!؟!؟!؟! چطور برای فروشنده های معتبر بالای 90% سفارشات تایید میشن؟!

کد متن: 1673



مهدي شاه سمندي  (17:49   1389/2/24)

،بعدا طلبکار هم هستند !!!!! من با صحبتهای آقای غیاثوند کاملا هم عقیده هستم بعضی از فروشندگان نمی دونند با چه مشقت و زحمتی بازاریاب را آماده سفارش میکنیم و با غفلت و خوشگذرانی بعضی از این حضرات باید به باد فنا بره و بعدا هم انتظار دارند که چرا برای من مشتری نمی فرستید!!!!!!!!!!! واقعا که!!!!! چرا هر دفعه باید کدها اعلام بشه ؟؟!! مگر هرکسی وظیفه خودش رو نمیدونه ؟؟؟ما که خسته شدیم از بس که حرف تکراری زدیم و گوش شنوا وچشم بینایی وجود نداره،دور از جون بعضی از فروشندگان شریف و صادق!!!! حالا خانم و آقای x,y بیاند مثل قبل به خودشون بگیره !!!!!! من دوست ندارم مستقیما اسم کسی را بیاورم و به نظرم اصلا صحیح نیست!!اگه کسی کارشو درست انجام داده باشه نباید به خودش بگیره و عصبانی بشه و به قول قدیمیها : طلا كه پاكه چه منتش به خاكه !!!!

کد متن: 1672



مهدي شاه سمندي  (17:48   1389/2/24)

سفارشی با کد 5231 حدود یکهفته است نه تایید میشه و نه رد میشه !!! فکر کنم پوســــــــــــــــــیـــــــــده باشه!!!!! من نمیدونم که چرا برای دوزار پول باید بیاییم و مرتب کدها را اعلام کنیم چرا بعضی از این فروشندگان منجمله ..... یاد گرفته اند که فقط به کار بازاریابان ایراد بگیرند!!!! نمیدونم چرا بعضی ها دوست دارند همیشه بهشون ایراد گرفته بشه و کار خودشونو همانند بعضی از عزیزان به نحو احسنت انجام نمیدند که همیشه باید با اونها مشکل داشته باشیم!!!!! اون از چند هفته قبل که در اثر سهل انگاری های یکی از فروشندگان باید نزدیک 20000 تومان پورسانت را از دست بدیم !!!!!و با کلمات و جملاتی نظیر: خریدار منصرف شد!!!!...گوشی خاموشه!!!! از داروخانه خریداری کردند!!!! با دکترشان میخواند صحبت کنند !!!!!!!!!!!!!و چندین و چند جملات خنده دار و مضحک که به مرغ پخته بگید ،خنده اش میگیره ....!!!

کد متن: 1671



مهدي شاه سمندي  (17:41   1389/2/24)

ممنونم جناب آقای علیدوست عزیز بابت پیگیری و آماده نمودن بروشورها!! من به شخصه حاضرم چند نمونه از کاتالوگ هاتون را از طریق پست با هزینه شخصی خودم دریافت کنم،بماند که بسیاری از این موضوع استقبال نکرده و پرینت کردن و... را به وجود کاتالوگ و تاثیر آن را نادیده میگیرند!!! بهرحال دوستان و همکاران هر جور که مایلند میتوانند به بازاریابی خود ادامه بدهند!!! جناب علیدوست عزیز بیصبرانه منتظر کاتالوگ و بروشورهای محصولات شما هستم و امیدوارم جناب حضرتی در این مورد و موارد درخواستی شما ،همانند قبل یاور شما باشند.

کد متن: 1670



روح الله علی دوست  (00:38   1389/2/24)

با تشكر از دوست عزيزم جناب غياثوند بابت نصيحت هوشمندانه ايشان. در رابطه با متن 1664 ما نيز از جناب حضرتي عزيز خواهشمنديم اين موضوع را بررسي نمايند از طرفي ما نيز متوجه شديم هنگامي كه در صفحه اول سايت بر روي (مشاهده ساير محصولات ما) كليك ميشود هيچ محصولي نشان داده نميشود. و در مورد متن 1669 قرار بر اين بوده كه لينكهاي گذشته تغييري نكند اميدواريم اين موضوع محقق شده باشد. با تشكر

کد متن: 1669



عليرضا راحت  (00:02   1389/2/24)

آقای حضرتی یعنی الان کد های قبلی مخصوص محصولات آقای علیدوست تغییری نمیکنند؟ ما میتونیم از همون کدهای قبلی استفاده کنیم؟ چون عوض کردن کدها خیلی وقت میبره!

کد متن: 1668



فرزاد غياثوند  (23:25   1389/2/23)

ادامه متن1667:
8 – فروشندگان موفق سخت كوش اند. اكثرا مي خواهند موفق باشند اما براي به دست آوردن موفقيت آماده نيستند، سخت كار كنند. فروشندگان موفق منتظر نمي‌نشينند تا تجارت به طرف شان بيايد خودشان دنبال آن مي روند. آنها بيشتر تلفن مي كنند، بيشتر پيگير مشتري هستند، با مردم بيشتر گفتگو مي‌كنند، و فروش بيشتري نسبت به همكارانشان دارند.
9 – فروشندگان موفق بيشتر در دسترس مشتري هايشان هستند. تلفن مي كنند و زمانبندي قانونمندي جهت «دردسترس بودن» اعلام مي دارند. آنها پيوسته مراقبند راههاي جديدي را ايجاد كنند تا نامشان در ذهن مشتري و بازاریابان حفظ شود.
10 – فروشنده موفق بيانگر ارزش است. تجارت دنيا امروزه بيشتر از گذشته در رقابت است، و بيشتر فروشندگان فكر مي‌كنند قيمت تنها عامل انگيزه خريد است. فروشندگان موفق تصديق مي كنند قيمت در هر فروشي عامل است اما به ندرت دليل اوليه انتخاب محصول ويژه است. آنها مي دانند كه يك اطلاع رساني وتشویق کردن برای جذب بازرایاب مي تواند ايجاد ارزش كند. آنها مي‌دانند با هر مشتري كه روبرو مي شوند چگونه اين ارزش را ايجاد كنند.

کد متن: 1667


...
34
...

ثبت متن در تالار گفتگو

انتخاب موضوع

تیتر

متن

کد امنیتی

 

 

49