ستمپی

جستجو در تالار گفتگو

متن
کاربر

روز

ماه

سال

مرتب سازی بر اساس

   

گروهها:

بنرهای محصولات

مناسبتهای تاریخی

سایر مباحث روزانه

ایده پردازی

همکاری بیشتر و حضوری با ستمپی !

محصولات دانلودی

کلمات کلیدی

نظر،انتقاد،پیشنهاد

شکایت ، گزارش هرگونه تخلف در ستمپی

معرفی برترین میزبانی از لحاظ امنیت و سرعت و قیمت و کیفیت

مجوزها و امکانات اخذ شده

گزارش هرگونه مشکل مرتبط با ستمپی

رتبه سایت ، رتبه فروشنده ، رتبه بازاریاب

امکانات و کارائیهای بخشهای مختلف ستمپی

ثبت سفارش سرکاری و مزاحم ، متاسفانه !.

هدیه به بازاریابها و سایر اعضای سایت

سایر روشهای کسب درآمد

راهکارهای افزايش فروش

غیر فعال شدن محصولات

ثبت سفارش جدید توسط فروشنده

پرداخت آنلاین

بررسی و ارزیابی کالاها،فروشندها،قیمتها،پورسانتها

تبلیغات خارج از اینترنت ، تلفنی ، حضوری و ...

کسب درآمد از طریق وبلاگ و سایت

یادداشت گذاری برای سفارشات

کسب درآمد از طریق جذب تولید کننده و فروشنده معتبر

کسب درآمد از طریق ثبت خبر و مقاله

کسب درآمد از طریق جذب تبلیغات بنر و لینک ، سایتهای ایرانی

اعطای نمایندگی قبول آگهی در ایستگاه آگهی ستمپی

برداشتها و واریزها،درآمدها و هزینه ها

ارتباط با اعضا ، تالار گفتگو

مسابقات ، رقابت

ویرایش مشخصات ، پیامک و ایمیل فعال سازی

زیر مجموعه ها ، گروه بازاریابی

طریقه ارسال ایمیل ، ایمیل مارکتینگ

سایت رایگان و هوشمند ، پارک دامین

کدهاي اختصاصي،کدهای شگفت انگیز،لینکهای بازاریابی

تالار گفتمان ستمپی، مکان مناسبی است تا شما اعضای سایت بتوانید تجربیات خود را در اختیار یکدیگر قرار دهید و موجب ارتقای سطح دانش و کسب و کار اینترنتی خود شوید.

تعداد متنها: 2330
...
48
...

میثاقه زرین بال  (23:01   1389/1/15)

قضیه این قسمت "درامد ماهیانه" که جدیدا تو پنل اختصاصی درج شده چیه؟

کد متن: 1407



فرزاد غياثوند  (17:29   1389/1/15)

نه از خودت تعريف کن و نه بدگويی. اگر از خودت تعريف کنی قبول نمی‌کنند و اگر بدگويی کنی بيش از آنچه اظهار داشتی تو را بد خواهند پنداشت.

کد متن: 1406



فرزاد غياثوند  (17:28   1389/1/15)

بهترين کارها سه کار است:
تواضع بهنگام دولت، عفو هنگام قدرت و بخشش بدون منت.

کد متن: 1405



حامد حضرتی، مدیر سایت  (12:14   1389/1/15)

باسلام ، اندیشیدن، همیشه انسان را به سوی خوش‌بینی می‌كشاند و خوش‌بینی، برابر با خودسازی و دگرگونی است.دوستاني كه تمايل به طراحي بنر دارند ، بنري براي ستمپي طراحي نمايند باشرايطي كه دوستان مدنظرشان مي باشد برترين بنرهايي كه توسط دوستان تائيد خواهد شد خريداري مي شود،درضمن درج لينك بنرطراحي شده دراتاق گفتگو تبليغات محسوب نمي شود!.باسپاس بي كران.

کد متن: 1404



امیر سجاد پورسلطانی  (21:22   1389/1/14)

ولی بنده فقط یکی از سفارشاتم امروز یادداشت گذاری شد ( البته مربوط به این دو عزیز نیست) منم با آقا محمود موافقم. بنرها رو عوض کنید آقای حضرتی.

کد متن: 1403



عمران عزيزي  (16:35   1389/1/14)

باسلام ، سال نو همگي مبارك . هيچ سفارشي بلاتكليف نمانده است ، يادداشت گزاري شد.سال خوبي داشته باشيد.

کد متن: 1402



محمود مرادی گمش تپه  (16:22   1389/1/14)

سلام ضمن تشكر از راهنمايي هاي دوستان
آيا به نظر شما وقت آن نرسيده است كه مدير محترم سايت دست به تعويض بنرهاي بازاريابي قديمي بزند و بنرهاي شيك جذاب و متحرك با كد هر بازارياب در اندازه هاي افقي و عمودي تهيه شود تا تنها با قرادادن آن بنرهاي شيك در وبلاگ و سايتمان براحتي بتوانيم زير مجوعه براي خودمان جذب نماييم .به عنوان مثال وبلاگ من روزانه حداقل 1500نفر بازديد كننده دارد . اما من بنر مربوط به اين سايت را تنها به دليل عدم جذابيت و عدم تاثير گذاري مطلوب در مقايسه با بنرهاي زير مجموعه گيري ساير فروشگاه ها و نداشتن بنر عمودي در وبلاگم پس از مدتي امتحان نگذاشتم .اميدوارم در سال جديد به اين امر توجه شود.با تشكر

کد متن: 1401



حامد حضرتي  (16:13   1389/1/14)

باسلام ، تا اين لحظه كليه سفارشات مربوط به اين كاربري پيگيري شد و يادداشت گزاري شد.باسپاس بي كران.

کد متن: 1400



امیر سجاد پورسلطانی  (14:04   1389/1/14)

آقای حضرتی امیدواریم در سال همت مضاعف همتتون رو بالا ببرید و برخورد با فروشنده ها رو هم به صورت قاطعانه پیش بگیرید. ممنون

کد متن: 1399



حامد حضرتی، مدیر سایت  (13:56   1389/1/14)

پله هايي به سوي حرفه اي شدن:مي گويند هر كاري كه انجام مي دهي، سعي كن در آن بهترين باشي، همه جوانب كار دستت بيايد و به قولي در آن حرفه اي شوي. گفتن اين جملات خيلي آسان است اما وقتي زمان عمل مي رسد يا فراموش مي كنيم چه هدفي داشته ايم يا تصميم مي گيريم راه آسان تر يعني سطحي كار كردن را انتخاب كنيم. تسلط و احاطه همه جانبه بر شغل، هر چند ناشي از دغدغه مندي، تجربه فراوان و كسب دانش و خردمندي لازم است اما هيچ ربطي به درخواست كارفرما ندارد. حرفه اي شدن، فراتر از مسئوليت خواسته شده است و در حقيقت، به نوعي، در مشت گرفتن كار به شمار مي رود. شايد برايتان جالب باشد كه با برخي از اصول حرفه اي بودن آشنا شويد.
*داشتن دغدغه: قبل از هر چيز، بايد كارتان به نوعي برايتان دغدغه باشد؛ يعني به هر دليلي از جمله نياز مالي، علاقه و... شروع به كار كرده باشيد و بخواهيد واقعا كارتان را همه جوره به دست بگيريد، به طوري كه بتوانيد پاسخگوي هر سوالي در زمينه شغل تان باشد.
*جديت: دومين رمز حرفه اي شدن، جديت است؛ يعني نبايد از سر تفريح و وقت گذراني آغاز به كار كرده باشيد بلكه مصمم و جدي و با نظم و وقت گذاشتن كافي، به شغل تان توجه كنيد.
*دانش و خردمندي: به حوزه كاري خود اشراف فكري داشته باشيد؛ يعني بدانيد كه در كارتان چه چيز مهم است، چه چيز مهم نيست، كجا و كي اهميت بيشتر يا كمتري وجود دارد و در يك كلام، خلاقانه و آينده نگرانه به ارتقاي وضعيت انديشيده و راهكارهاي آن را ابداع كنيد.
*تجربه فراوان: سعي كنيد تجربه هايتان را - چه تلخ و چه شيرين - به خاطر بسپاريد چرا كه در راه حرفه اي شدن، به آنها نياز داريد تا تمامي راه و چاه موضوع را بشناسيد. به اين ترتيب قادر خواهيد بود كه خودتان را با هر محيط كاري وفق دهيد و فرهنگ سازماني آنجا را درك كرده و در صورت امكان، ارتقا دهيد.
*لذت بردن: شايد لذت بردن از كار، براي خيلي ها حسي غريبه باشد و صرفا كارمان را از سر رفع حاجت و گذران امور با بي ميلي و به صورت انفعالي انجام بدهيم اما چاره اي نيست و براي حرفه اي شدن، بايد از كار لذت برد و آن را با شوق وذوق وافر دنبال كرد.
*رعايت احترام : احترام گذاشتن، موارد متعددي را شامل مي شود؛ از جمله احترام به همكاران، مشتريان، كارفرمايان، سازماني كه در آن كار مي كنيم، شئونات محيط كار، رعايت اصول اخلاقي و غيره. مطمئن باشيد كه تكيه بر اين اصل معجزه وار، رشد حرفه اي شما را تضمين مي كند.
*يادگيري مستمر: يعني اينكه نگوييم اي بابا! كار ما همين است و بيشتر از اين به دردمان نمي خورد بلكه دائما بياموزيم و به هيچ قيمتي يادگيري مان را در حوزه فعاليت مان متوقف نكنيم.
*پشتكار: اين كلمه را هم كه همه مان زياد شنيده ايم اما براي داشتنش بايد سعي كنيم نااميدي بر ما مستولي نشود و به راحتي از ميدان بيرون نرويم. به اين ترتيب، به راحتي مي توانيد با بحران هاي سازماني تان كنار بياييد و با دلگرمي به كار خود ادامه داده و از شكست نترسيد.
*دلسوزي و تعهد: كارهاي خود را با دلسوزي و متعهدانه انجام دهيد؛ طوري كه نشان دهيد واقعا به سازمان تان تعلق خاطر داريد و كار را از آن خود مي دانيد، جوش كارتان را مي زنيد و به هيچ وجه بي تفاوت يا كم توجه نيستيد.
*بهره وري: و اين نتيجه اي است كه بعد از رعايت همه موارد گفته شده به دست مي آيد. به اين ترتيب، بازده كار شما بالا مي رود، اثربخشي و كارايي تان زياد مي شود، از سرعت و دقت كافي برخوردار خواهيد بود، در كارهايتان خلاقيت و نوآوري به خرج مي دهيد و در نهايت با هزينه كمتر، ارزش افزوده بيشتري براي خود و سازمان تان ايجاد مي كنيد و صد البته از درآمد مناسب و شايسته اي نيز برخوردار خواهيد شد.
از همين امروز بكوشيم تا در زندگي خود حرفه اي باشيم و با مسائل كاري خود حرفه اي برخورد كنيم تا براي خود و جامعه مان ثمربخش تر بوده و نقش جدي تر و اثرگذارتري ايفا كنيم. زندگي و كار در يك محيط حرفه اي، واقعا لذت بخش است.باسپاس بي كران.

کد متن: 1398



حامد حضرتي  (13:47   1389/1/14)

آقاي شاه سمندي لطفا" درصفحه كدهاي اختصاصي به كد : 11. کد بنر باکس بازاريابي A و 12. کد بنر باکس بازاريابي B توجه نمائيدفكركنم يكي ازدرخواستهاتون بود ! . آقاي بسطامي فروشندگان ازامروز پيگيري هارا به صورت جدي تري پيگيري مي نمايند اميدوارم سفارشات شما نيز پيگيري شود.باسپاس بي كران.

کد متن: 1397



حسن بسطامی  (13:22   1389/1/14)

با سلام. از مدیریت سایت خواهش می کنم به فروشندگان تذکر بدن به سفارشات رسیدگی کنن. من چند تا سفارش از تاریخ 24 اسفند ماه به بعد دارم هنوز بررسی نشده!؟؟ نه تایید و نه رد شده! با طولانی شدن روند رسیدگی به سفارشات به احتمال زیاد بسیاری از خریداران از سفارش خودشون منصرف میشن وزحمت بازاریاب هدر میره. باتشکر

کد متن: 1396



مهدي شاه سمندي  (13:03   1389/1/14)

سلام.بله شما درست می فرمایید آقای حضرتی!!!! من اصلا این صفحه را تا ته نخوندم !!!!!!حق با شماست اکثر درخواستهای من موجود است!!!!! موفق باشید.

کد متن: 1395



حسین فرهادپور  (13:01   1389/1/14)

توضیحات مربوط به سفارشی کردن لینک باکس بازاريابی A
ابتدا کد لينک باکس را در وب قرار بديد. بعد به طور مثال رو بخش پزشکي کليک کنيد. بعد از باز شدن بخش پزشکي رو به روي نام يکي از محصولات در فضاي سفيد رنگ کادر( بين نام محصول و قيمت آن) کليک راست کرده و گزينه آخر (properties) را انتخاب کنيد. صفحه اي باز ميشود که آدرس آن بخش در آن صفحه مشخص است. مثال: آدرس لینک بخش پزشکی با کد بازاریابی بنده به این صورت است: (http://www.setmapi.com/adbox3.aspx?rgm=farzad57&p_group=110)
آن آدرس را در قسمت نقطه چين src="http://www............................" style کد زير قرار دهيد. مقاديري(500 و 360) که در کد وجود دارد است براي تنظيم عرض و ارتفاع لینک باکس بکار می رود و اين همان کد دریافت لينک باکس موجود در وبلاگهاست. در اين روش تمام محصولات گروه هاي ديگر لينک باکس هم براي بازديدکنندگان قابل دسترس است.
بعلت ایجاد اختلال توسط کداسکریپ هنگام ثبت توضیحات در اتاق گفتگو, کد مربوطه را از آدرس زیر دانلود کنید.
دانلود یکجای فایل اسکریپ و توضیحات: http://netshop.persiangig.com/other/linkbox.rar

کد متن: 1394



حامد حضرتي  (12:25   1389/1/14)

باسلام ، جناب آقاي مهدي شاه سمندي لطفا" صفحه كدهاي اختصاصي راتا انتها مطالعه نمائيد،اكثر درخواستهاي شما موجود مي باشد . باسپاس بي كران.

کد متن: 1393



حسین فرهادپور  (08:40   1389/1/14)

سلام جهت ارسال توضیح به دوستان در مورد تغییرات دلخواه درلینک باکس به علت وجود کد جاوا سیستم دچار مشکل میشود. از طریق اتاق گفتگو هم امتحان کردم باز هم نشد. آدرس سایت خودتون رو به من بدید تا توضیحات رو در بخش نظرات قرار بدم.

کد متن: 1392



لیلا سوری  (02:28   1389/1/14)

رتبه؟

کد متن: 1391



حسین فرهادپور  (22:15   1389/1/13)

سلام . دوستان که از لینک باکس محصولات استفاده میکنند اگر مایل هستند با هر بار باز شدن وب سایتشان تنها یک بخش دلخواه از محصولات موردنظر نمایش داده بشه و بخش های دیگر باکس هم برای بازدیدکنندگان قابل دسترس باشه و همچنین اندازه باکس قابل تغییر باشه می تونن با من تماس بگیرن تا توضیح بدم.

کد متن: 1390



مهدي شاه سمندي  (20:59   1389/1/13)

خودمونیم همه که حال ندارند روی محصولات پزشکی کلیک کنند یا اصلا نمی بینند و نمی دونند چکار کنند!!!! شما خانمی را در نظر بگیرید که با لود شدن رندم باکس محصولات شما چشمش به آچار و حدیده و مزرعه شتر مرغ و جرثقیل و لباس ایمنی و... می افته که هیچ ربطی هم به سایت مورد علاقش نداره !!!چه انتظاری ازش دارید ؟؟!!!! یه کم سیستمتون را پیشرفته کنید و انتخاب محصولات و باکس را به عهده خودمون بزاریدو با فکر بهتر پیش بروید .دیگر انتقادم اینه که کاری کنید محصولاتی که غیرفعال میشه اتوماتیک پاک بشن نه اینکه نوشتین هر هفته یکبار اونارو چک کنیم ببینیم کدوم فعاله کدوم غیر فعال!!! بیشتر فکر کنید.و سیستمتون را به روز پیش ببرید.موفق باشید.منتظر پاسختون هستم.

کد متن: 1389



مهدي شاه سمندي  (20:58   1389/1/13)

با سلام خدمت همه دوستان !
من یک نظر یا انتقاد و پیشنهاداتی داشتم .سیستم تجارت الکترونیک شما بسیار ضعیفه!!! باتوجه به اینکه کدهای شما و همچنین بنرهاتون بسیار کمه و یا اصلا وجود نداره و محصولات مورد علاقه و مربوط به وبلاگهامون را که میخواهیم در وبلاگهامون بزاریم ،بسیار کم و حتی اصلا وجود نداره میخواستم سیتمی ترتیب بدهید که همانند بسیاری از شرکتهای مشابه به صورت انتخابی باشه و همراه با عکس و آیکون آن و توضیحات اندک همانند سیستم ايران ماركت و .... باشه مثلا وبلاگ من که اکثر کاربراش خانم ها هستش و در مورد مدل و آرایش هست بتونم کدها و محصولات انتخابی را بصورت اتوماتیک همراه با عکس کوچک و آیکون خرید آن را بزارم و کد اونو دریافت کنم .یا مثلا همین لینکباکستون که به صورت رندم همه ی محصولات را نشون میده کاری کنید که این انتخابی باشه مثلا من دسته مربوط به وب خودمو بزارم که بیشتر محصولات ارایشی و بهداشتی هستش .این چه باکسی هستش که بازدید کننده وبلاگ من بجای اینکه محصولات ارایشی و بهداشتی را ببینه چشمش میخوره به محصولاتی که اصلا مورد نیازش نیست !!! .....

کد متن: 1388


...
48
...

ثبت متن در تالار گفتگو

انتخاب موضوع

تیتر

متن

کد امنیتی

 

 

249